ze sterownika czy czegoś znajdującego się w turbinie, który zapisuje ilość obrotów turbiny i na ich podstawie przeliczył mu, że prawie faktyczny przebieg jego samochodu ma ponad 450 kkm bo trzeba jeszcze uwzględnić to, że turbina włącza się dopiero przy około 2 tysiącach obrotów.
Daj namiary na tego speca. Bo gdyby diagnozowanie turbo było takie łatwe :?
Do tego, turbina załącza się przy takich obrotach, ale to część sprężąjąca, część gorąca obraca się zawsze.
Kolejne - gdzie jest ten licznik obrotów, jak wygląda i jaką wartość wskazywał??
Turbinkę jak przyciśniesz to się rozpędzi i do 150k obr/min (150 000).
Załóżmy, tylko załóżmy:
150k obr/min przy Vmax ok 200km/h, daje to ~ 3,3 km/ min, owe 450 k km podzielone przez 3,3 = 136 360 min jazdy, pomnóżmy to przez obroty turbiny
20 454 545 454 - dwadzieścia i pół miliarda obrotów turbiny.
Ale bądźmy realistami, taka jazda to na max to, załóżmy, 20% przebiegu.
Daje to
4 090 000 000 - cztery miliardy obrotów z przecinkiem.
Gdzie jest ten licznik obrotów turbiny? Sprawdzę u siebie.
Może niech kolega rozważy zmianę specjalisty przy tej naprawie??
Wiem - nudzi mi się
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
ze sterownika czy czegoś znajdującego się w turbinie, który zapisuje ilość obrotów turbiny i na ich podstawie przeliczył mu, że prawie faktyczny przebieg jego samochodu ma ponad 450 kkm bo trzeba jeszcze uwzględnić to, że turbina włącza się dopiero przy około 2 tysiącach obrotów
:shock:
trochę dziwne, bo kręci się cały czas
nic się nie włącza.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Dr.Claufe, gdzie jest napisane że turbina wytrzyma 400tyś :?: :shock: :shock:
180-200 to będzie już dobrze :lol:
Jakoś tak to wysnułem przeglądając ten temat. Nie znam się na turbinach bo nigdy nie miałem z tym do czynienia i nie zgłębiałem jakoś wiedzy na ich temat, tak więc za wszelkie błędy przepraszam dziękując jednocześnie za uświadomienie.
soszek81, nieźle to wyliczyłeś
Nie spodziewałem się, że aż tak Was to zainteresuje. Postaram się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat, ale przy frekwencji w 4 klasie może to być trudne
Panowie, domyślam się, że może być to dziwne bo sam robiłem wielkie oczy, jak to słyszałem. Jeśli uda mi się coś więcej dowiedzieć to dam znać
odczytał mu (tu zaczyna się właśnie ta ciekawa opinia - historia) ze sterownika czy czegoś znajdującego się w turbinie, który zapisuje ilość obrotów turbiny i na ich podstawie przeliczył m
Witam,
Stoję właśnie przed kupnem O2 i boję się, że kupiony samochód będzie miał kręcony licznik.
Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie faktycznego stanu licznika ? Np sprawdzenie jakimś programem do diagnostyki, który mogę mieć na laptopie ?
Jest mozliwosc sprawdzenia
sam u siebie sprawdzalem i u znajomych
kolega mial tolego na liczniku 230tys
jak podlaczylem i mu pokazalem to malo upadlo 350 tys
już wcześniej pisałem ze przebieg zapisany w liczniku można tak samo zmieniać jak i ten przebieg który zapisany jest w ECU którego nie widzimy także jako takiej pewności nie ma.
przebieg zapisany w liczniku można tak samo zmieniać jak i ten przebieg który zapisany jest w ECU
tylko paprak kręcąc licznik odwala taką fuszerkę że coś mozna stwierdzić
większość handlarzy ma swoich "magików" i nie ma możliwości sprawdzenia co bylo przedtem
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
też można oszukać, już o tym pisałem, ale to już musi robić #1 właściciel a robić to tak.
przejechać 60.000 km w miedzy czasie przy 30.000 km zmienić sobie gdzieś olej, przy 60.000 cofnąć licznik na 30 i podjechać na pierwszy przegląd ;-) itd... legalizując sobie w ASO przebiegi
też można oszukać, już o tym pisałem, ale to już musi robić #1 właściciel a robić to tak.
przejechać 60.000 km w miedzy czasie przy 30.000 km zmienić sobie gdzieś olej, przy 60.000 cofnąć licznik na 30 i podjechać na pierwszy przegląd ;-) itd... legalizując sobie w ASO przebiegi
Masz racje.To stara sztuczka busiarzy,którzy wożą ludzi na zachód.
Ja mo0że trochę odgrzeję temat i ciut z innej beczki, ale nie chcę zaczynać nowego tematu.
Kupuje używane autko i chcę się wybrać do ASO na badanie tegoż autka. Jak zrozumiałem, podłączenie pod kompa może nie pokazać kręcenia licznika, jesli zrobił to ktoś kto ma pojecie. Ale czy na przykład wymianę rozrządu (kiedy) albo podłączenie pod kompa pokaże? Co wogóle pokaże komp?
Sorka za infantylne pytanka, ale nie jestem specem, ani nigdy się tym nie interesowałem, aż do dzisiaj
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
aro_40, nic Ci nie pokaże podłączenie pod kompa jeśli umiejętnie ktoś skręcił licznik. Poprzez podłączenie do kompa też nie zobaczysz kiedy ktoś wymieniał rozrząd, bo rozrząd jest częścią mechaniczną a podłączenie pod kompa pokaże Ci elektronikę czyli. np. błędy w systemach elektronicznych
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz